martes, 21 de febrero de 2012

Ahir refranys amorosos, avui parlam d'amor, sense més

1. Escriu una carta d'amor a un ser estimat, ja sigui correspost o no correspost, familiar o de parella... Vint línees com a mínim. Com sempre, acompanya-la d'una imatge...




Estimat Climent,


Fa un any i set mesos varem començar una relació, per a jo és la primera i esper estar amb tu molts d'anys.
Em tingut moltes discutides, emprenyades, em plorat, em rigut, em jugat, em anat d'un lloc a un altre, etc.
Però del que no ens ha faltat és amor. 
Sé que em estat dos mesos mes o menys, bastant malament, a on he pensat que et volia oblidar, però no he pogut, m'he estimat més deixar l'orgull apartat, i oblidar lo dolent que ens ha passat, perquè tu ets la meva alegria del dia a dia que la vull seguir sentint. Te enyorat molt, he plorat, no podia dormir, ni deixar de pensar amb una altre cosa que no fossis tu. Encara no entenc el que ens ha pogut passar, a vegades penso que és perquè estavem massa units, i ens varem agobiar l'un de l'altre.
A partir d'ara voldria que les coses anessin millor, i veure les coses que em fet malament per no tornar-les a fer. De les equivocacions se aprèn i tan vera és.
Quan estic devora teu sent tranquil·litat, com si no tingués problemes i la vida fos meravellosa, em fas sentir bé, protegida, aïllada de tots els mals. I quan no et tenc devora te enyor, i a la vegada tenc por de perdre't.
Però no vull pensar amb les coses dolentes, preferesc pensar que això pot durar per sempre, i que ara vull viure el present amb força al teu costat. I també pensar amb un futur junts.
De part meva posaré tot l'esforç necessari perquè això vagi bé, promet pensar les coses dues vegades abans de fer-les, no enfadar-me per tonteries, fixar-me amb les coses que faig malament, valorar-te més, i sobretot donar-te tot l'amor que tenc. I esper que tu també posis tot el que puguis de la teva part.
Moltes gràcies per tot.




Te estimo molt amor, una besada! 




















No hay comentarios:

Publicar un comentario