martes, 15 de noviembre de 2011

1. Entra als blogs de cada un dels teus companys i fes un comentari a l'entrada lliure, si t'ha agradat i per què, si és original o no, etc.
2. Entra al següent blog: www.unamardepetitsplaers.blogspot.com i comenta'n al teu les tres entrades que més t'hagin agradat i per què.
Els dolços regals del bosc
El dia de Tots Sants moltes persones van als cementeris a honorar els seus morts. Nosaltres varem anar al bosc. 
No hi ha lloc millor que la Naturalesa per entendre la Vida i la Mort.
 
Aquesta entrada m'ha agradat bastant, perquè pens què anar al cementeri és recordar i passar-ho malament, ja que no és plat de bon gust anar a un cementeri. I la naturalesa és un paisatge molt bonic.






De taules, brodats i fruites
La taula centenària, la delicadesa dels brodats, el color de la fruita... Tot, en aquesta imatge, em convida a seure amb calma i esperar que la Tardor s'intal·li a casa meva.






 També he triat aquesta entrada, ja que és una manera de rebre la tardor. Ja que les fruites donen un poc de color, i pareix que la tardor no ha de ser tan trista.

Podré?
 Podré?

Podré. 


I puc.






 He triat aquesta entrada, perquè sempre ens demanam aquesta pregunta, podré? idò pens que no ens em de demanar tantes coses, sempre hi ha la resposta de que no, però em d'intentar fer les coses, mai sabem de lo que podem arribar a fer, i si el que pensavem que no podriem i al final si que em pogut, pens que en aquesta vida podem arribar poc a poc a tot el que deitjem.


3. Comenta el que veus a la il·lustració de Pedro Mañas, si t'agrada i per què.



En aquesta il·lustració és pot veure a un parell de músics, que tots toquen instruments diferents, també es pot veure el director a damunt una escala, que dirigeix. És una il·lustració que té molts de colors, i els instruments són molt grans.

M'agrada aquesta il·lustració, perquè és molt divertida, té molts de colors, i sembla que estan fent molt de renou. M'agradaria tenir un cuadre com aquest dins la meva habitació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario