miércoles, 23 de mayo de 2012

Sota el mateix estel...


1. Explica què significa per a tu el projecte "Sota el mateix estel" i què t'ha aportat durant el curs. Mínim cinc línies.
Sota el mateix estel, per a mi ha estat una manera de treballar amb la poesia més fàcil, i divertida. A mes ha estat un grup on em pogut penjar tota classe de informació a part de la poesia, i em rebut opinions i comentaris.
Li recomanaria a tothom que no en sap gaire de poesia i ho treballes d'una manera divertida, que cerquin la manera de que no sigui avorrida. 
A mi el que mes ma aportat és comprendre millor la poesia, perquè mai n'he sabut, em donaven un poema i era com llegir i no saber que em diuen, però ara se ficar-me més dins els poemes. 
Quan em anat d'excursió em penjat les fotografies, em comentat el que em fet... ha estat com el nostre diari.
N'he après molt a fer feina amb grup, i no tenir por de escriure el que penso, una de les coses que més em costaven, i que a poc a poc he anant superant. 
Crec que no se m'oblidarà mai aquest grup: Sota el mateix estel. 

2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.
Xisco, Aina, Isabel, Manu, Joan, Nadal, nosaltres formam el grup de PQPI mòduls voluntaris, cada un som una estrella diferent, però que estam aquí per alguna cosa, en principi el graduat escolar.
Des del meu punt de vista penso que som una classe on ens tenim molta confiança, solem parlar un poc de tot, i alguns més que uns altres contam problemes que tinguem per escoltar opinions. 
Som bastant divertits, sempre fem bromes i no hi ha cap tipus de conflicte entre nosaltres. 
Tots ja tenim, o quasi ja tenim els 18 anys, i suposadament ja som més madurs, i no fem les tonteries, i no la liam. 
Aquest any crec que ha estat el meu millor any, ja que és el darrer he procurat gaudir-ho al màxim, i sobretoto he tingut uns professor magnífics, on la confiança i les ganes de treballar en equip han estat de lo millor.

3. Fes un escrit en forma d'agraiment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs. 
Mai hagués pogut imaginar conèixer a les persones a través de una pantalla d'ordinador, i gràcies a la teva atenció cap a nosaltres, les ganes de fer feina, i l'entusiasme que has dipositat amb nosaltres ha estat possible, això i més coses.
Ha estat molt divertit fer feina amb tu, Carolina, perquè no ha estat de forma avorrida, i sense adonar-mos em pogut conèixer  de cada vegada més el mon de la poesia. 
Hi ha poques persones en aquesta vida, que sense cap benefici material treballen de forma voluntària amb gent, i tu ets una d'elles.
simplement em queda dir-te GRÀCIES, per tot el temps, tots el poemes meravellosos que ens has fet, per tot el que ens has mostrat al llarg del curs. Esper poder tornar a contactar amb tu en alguna ocasió.
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario