miércoles, 2 de mayo de 2012

Dia perfecte

1. Fes una redacció com seria el teu dia perfecte.

El meu dia perfecte començaria per que el dematí em venguessin a despertar obrint-me les persianes i veure com entra la claror de un dia preciós, seguidament de un bon berenar que em dugessin al llit.
Després anar de comprés a comprar un poc de roba, ja que m'encanta anar de compres. Llavors aturar a dinar a un lloc ben bonic, podria esser, a davant la mar. Continuar el dia amb un horabaixa de platja, un bon gelat, passejar...i al cap vespre anar al cinema i veure una película romàntica, sopar al McDonald. Tot això acompanyada de la meva parella.
Això per a mi seria un dia perfecte, simplement això, no demano molta cosa, tan sols ni demano que em toqui la loteria ni res paraescut.
Però sé que qualque dia serà així, i quan arribi el dia podre dir:  Això és el meu dia perfecte!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario