martes, 15 de mayo de 2012

Què he de fer?

Què he de fer? És una pregunta que duc quasi un any pensant... No sé que fer en acabar el curs, el meu objectiu era anar a fer una Formació Professional de Atenció Sociosanitari, però no ho tenc clar.
M'he de informar molt bé de tot, dels llocs a on puc anar a fer-ho, del desplaçament, i si tendre feina en acabar, perquè avui en dia és més important trobar una feina, que no estudiar una cosa domés perquè t'agradi.
El problema es què els meu pares no es poden permetre donar-me molts de doblers per el transport, ni pagar-me una escola privada, en tot cas hauria de cercar una escola pública.
En primer lloc m'agrada Sociosanitat, també m'agrada l'FP de farmàcia i para-farmàcia, o el de cuina.
Duc uns parells de dies pensant si el de cuina seria el mes convenient, ja que a Mallorca és treballa molt amb el turisme, i és suposa que trobaria alguna feina a un hotel, restaurant... a més a més m'agrada cuinar. També n'Aina vol fer el de cuina, i així podriem anar juntes.
He de pensar bé el que vull, perquè d'això depen el meu futur, i és ben hora de posar el cap ben damunt les espatlles, i començar a organitzar la meva vida.
És difícil ensortir-te  tota sola, perquè fins ara no he hagut de prendre decisions sobre la meva vida acadèmica, he anat a la guarderia, després a l'escola, he fet primària, desprès l'institut, i vaig deixar un any, i l'any següent vaig fer el PQPI, i ara que l'estic acabant no sé el que he de fer.
Això és la vida, i tindré que botar molts de obstacles, i saber fer les coses per jo mateixa, però el que si que tinc clar es que vull tenir alguna formació.
Com diuen, millor tard que mai.




No hay comentarios:

Publicar un comentario