domingo, 15 de abril de 2012

Ja hem tornat de les vacances

 1. Feis un escrit que parli sobre l'experiència viscuda amb na Carolina Ibac. Què vos ha semblat? Com ho heu viscut? Què heu conegut d'ella? Quina percepció teníneu de la poesia i quina en teniu ara? Què en pensau de na Carolina Ibac? Què heu après?




Personalment els poemes no eren el meu fort, i tampoc es que m'agradassin gaire, però aquesta experiència ha estat diferent per que he conegut un poc més el mon de la poesia d'una manera més divertida.
Sota el mateix estel, és el nom del grup del facebook a que a través d'aquesta manera em treballat amb na Carolina. M'ha semblat divertit i he entès millor els poemes que és una de les coses que més em costen.
Per a mi, ha estat una motivació a l'hora de treballar amb la poesia ja que entre tots fem una bona feina.
Na Carolina m'ha semblat una bona persona, molt amable, generosa, m'hagués agradat vorer-la en persona. La veritat es que l'admiro per la capacitat que té de fer un poema del tema que sigui. 
La meva percepció de la poesia no era molt bona, m'avorria perquè no la entenia i ràpidament tirava la tovallola i no en volia saber res. Però després de treballar un temps amb na Carolina, he aprés a entendre un poc més aquest mon, i tenc més paciència a l'hora de llegir el poemes, intent anar a poc a poc, i treure una conclusió de cada poema.
Em treballat de diferents maneres, primer ella ens deia un poema i nosaltres havíem de posar-li un títol, i una altre manera es que nosaltres li havíem de dir el tema de que volia que tractes el poema. Li varem demanar temes sobre amor, sobre la felicitat, la família, persones malaltes, etc. I ella ens va fer tots els poemes que li varem comanar!!!
En resum, m'ha agradat molt treballar amb na Carolina, ha estat molt divertit i em aprofitat be el temps.



















No hay comentarios:

Publicar un comentario