miércoles, 18 de abril de 2012

Lentitud veloç

Aquí teniu el primer poema personalitzat de na Carolina Ibac. Saps a qui va dirigit? Fes-ne un comentari del contingut on també expliquis el significat del curiós títol "Lentitud veloç", explica per què va dirigit a la persona pensada i fes-ne un comentari personal. 

              

Lentitud veloç

Podria ser un llampec,
ràpid com el foc,
ràpid com el vent.
M’accelero poc a poc,
Em desaccelero de cop,
I és que sóc una contradicció
de la velocitat en acció.
Porto tatuada la il·lusió
sota el meu cor tendre,
mentre les meves sabates
s’arrosseguen lentament pel terra.
I és que el negre no és negre.
Ni el blanc no és blanc.
Sóc una combinació
de tots dos colors,
purs i barrejats,
sempre alternats.



Tenc dubtes de qui pot ser, però penso que és en Xisco. Perquè com diu el poema "m'accelero a poc a poc" ell és una persona que va a poc a poc per la vida, sense frisar per les coses, ni el que pugui venir en el futur. Però és un nin molt inquiet que li agrada anar a jugar a futbol tot el dia, per això el poema diu que és la velocitat en acció. Porto tatuada la il·lusió en el meu cor tendre, es perquè en Xisco és molt tendre, encara que no ho paresqui, se li veu sensible. I és vera que és una combinació de tots dos colors, purs i barrejats, sempre alternats, això vol dir que ell és una persona molt transparent, és tal com és mostra. 
El títol Lentitud veloç, penso que és refereix a perquè és una combinació entre lentitud i velocitat, com diu el poema.
Personalment, reconec que m'ha costat esbrinar qui era, i sobretot entendre el poema. Però ara ja l'entenc un poc més i m'ha agradat. I el títol és l'adequat perfectament!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario