martes, 20 de diciembre de 2011

Els reis d'Orient

                                                                      Ball amb el vent

    
                                                                            Vanos,
fractals del verd
ritme constant,
ball amb el vent.
Atreuen les caravanes,
conviden a la gent
fins que una nit arriben tres reis
amb cofres, catifes
i tresors d'or i argent
descrits a milers de cartes
llunyanes de nenes i nens.
Estels i lluna, nit de dàtils i mel
remor de festa a aquell desert.
 1. Quan vas descobrir qui eren els reis? Com va ser? t'hagués agradat no saber-ho fins més tard o abans?
Vaig descobrir qui eren els reis quan devia tenir 8 o 9 anys, ho vaig descobrir perque un dia la meva germana és va enfadar amb yo, i em va mostrar tots els regals i em va dir que els reis no existien. Està clar que m'hagues agradat sebre qui eren els reis més tard per no perdre la magia dels reis, i la il·lusió.

2. Comenta el poema.
El poema parla de la nit de reis, on és una festa per als nins, i alegria per a la gent.Que surten les cavalgates, amb els tres reis, hi moltes cartes que han escrit els nins.




No hay comentarios:

Publicar un comentario