domingo, 17 de junio de 2012

Escrit...

1. Fes un escrit sobre el que ha estat per a tu aquest any. Pots explicar com ha anat la teva relació amb els companys, amb el professorat i amb el centre en general. També com has duit el tema dels estudis i les diferents activitats realitzades. Intenta pensar què és el que te'n duus d'aquest curs.


Aquest any ha estat el darrer any dins l'IES Damià Huguet, ja que quasi he acabat el curs de mòduls voluntaris, i suposadament tendre el títol de graduat perquè he aprovat tots els exàmens. 
Aquest any m'ha passat molt aviat, suposo que perquè m'ho he passat molt bé, i venia a l'institut amb ganes de fer classe. Em estat molt poquets, n'Aina, Manu, Juan, Xisco i Nadal, gairebé cinc alumnes. Però això ha fet que ens tinguem més confiança, i els mestres ens puguin atendre millor a cada un.
Entre nosaltres no ens em barallat, ni insultat, simplement ens em duit bé, ens em ajudat, em rigut...
Amb el professors també molt bé, de matemàtiques i naturals em tingut en Quique, que a principi de curs es va donar de baixa dos mesos per paternitat, però va venir una substituta na Marga que amb ella també ens vam fer molt, i quan se'n va anar ens va fer molta de pena. De anglès em tingut en Joan Esteve, domés ens veiem dues hores a la setmana, no ens teniem tanta confiança però també ens em duit molt bé. I per català, castellà, socials, ètica i tutoria, la nostra tutora Antònia Lladonet. Ens em duit molt bé amb ella, si em tingut algun problema i li em volgut contar, ella ens ha ajudat, ena ha escoltat, i ens ha aconsellat. 
Personalment, ella i jo em tingut alguna baralla, que ens em discutit per mals entesos, o perquè no he explicat les coses bé, però que al final sempre o em arreglat i com si no hagués passat res.
Aquest any he tret bones notes, o almenys o he intentat, encara que sempre es pot estudiar més del que jo he estudiat, he fet els deures sempre, ha classe he fet feina, i a les classes he prestat atenció, o podria haver fet millor, però n'estic satisfeta.
A més en aquest curs em fet coses diferents, em anat de excursió dues vegades, una amb la nostra tutora que vam anar a Palma a visitar el fornet de la Soca, i a veure en Jaume Bonet per la vaga de fam, va ser una excursió molt divertida!
També alguna vegada em duit berenar i em fet una berenada, algú duia una cosa per compartir amb tots.


D'aquest curs em duc moltes coses, sobretot coses bones, em duc uns grans companys, el record de uns mestres que crec que mai oblidaré, sobretot per tots els consells que ens han donat que algun dia recordarem, moltes coses apreses tan coses en matèria o coses sobre la vida. 


Aquí s'acaba una gran etapa de la nostra vida, el pas per l'institut, a alguns els hi haurà costat mes treure el graduat i a altres menys, però el que importa es tenir-ho, i ara saber cap a on collir el camí.





No hay comentarios:

Publicar un comentario