martes, 12 de junio de 2012

1. Explica quines coses t'agraden més de la natura. En fas una descripció.
El que més m'agrada de la natura son els camps ple de flors. 
De tan en quan m'encanta anar a passejar per el camp i veure els camps ple de flor de colors, tan de margalides, violetes..tot tipus de flors, a més respires un aire pur, natural. Et sents lliure i et dona alegria.
M'encantaria poder tenir una caseta al camp per anar-hi a estar de tant en quan.
També m'agrada molt contemplar el mar, veure com les ones xoquen contra les roques o com arriben a la vora de la mar. Sent tranquil·litat i es relaxant. Estar tombada a l'arena de la mar, i veure els ocells volar, no te preu.
No som una persona  que em fixi molt en la natura, aquestes son les petites coses que m'agraden i em fan feliç.
2. Cerca un poema que t'agradi especialment, el penges amb una imatge i el comentes. Sobretot has d'explicar per què t'ha agradat.

                                                               






                                                                  Paraules per regalar 

      Ara que aquest curs ja s'acaba
et regalam unes paraules 
per totes les que ens has enviat. 

Les teves paraules han estat:

Unes paraules que ens han obert
els ulls, les orelles i
la capseta del pensar.

 Unes paraules que ens han fet
passar un curs ple de sorpreses
màgiques per recordar.

Unes paraules formoses, daurades
i amb tots els colors
que han estat la llum de les nostres matinades.

Per tot això, Carolina, et volem regalar:

Unes paraules d'agraiment
per tot el temps que ens has dedicat.
Això, evidentment, molt ens ha ajudat.

Unes paraules que has d'escoltar,
blanes, suaus i amb pell de xot
perquè mai no les puguis oblidar.

Unes paraules somniadores
que arribin a la lluna, sota el mateix estel
i omplin el fosc cel.

Ara que aquest curs ja s'acaba
et regalam unes paraules 
per totes les que ens has enviat.

Mòdul Voluntari 2012


Doncs he triat aquest poema perquè especialment el vàrem fer nosaltres, els alumnes de mòduls voluntaris. El vam fer per na Carolina Ibac, ja que ella ens ha fet tot tipus de poema i ens a dedicat temps, i a més amb molt de gust. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario